ASIGURARI pentru:

luni, 26 septembrie 2011

CENTRE DAUNE AUTO

GROUPAMA - Centru Operaţional Daune Bucureşti
- Bucuresti, Call-Center Daune: Tel: 021 302.76.40 sau 0374-110-110, e-mail: plevnei1@groupama.ro sau relatii.clienti@groupama.ro.
Program constatari:  Luni - Vineri:  8:00 şi 20:00
Adresa: Calea Plevnei nr. 139, et. 4, Bucuresti

UNIQA
- Bucuresti, Call-Center Daune: Tel: 0374.400.400, Fax: 0374.110.420, e-mail: avizaridaune@uniqa.ro
Program constatari Casco:  Luni - Joi 8.00-17.00; Vineri 8.00-16.00
Program constatari RCA:  Luni - Vineri 8.00-16.00;
Despagubire rapida in 24 de ore in sistem Regie Proprie: formular online (click aici)

ARDAF
- Bucuresti, Str. Spataru Preda, nr. 5-7, sector 5; Tel : 021 3152027, 0742 378 003, fax: 021 3152028;
Program constatari: 8:30-16:00;
- Deschiderea dosarelor in cazul in care sunt avariate parbrize, lunete, geamuri laterale , se face la centrele de parbrize Pilkington cu adresele in:
Bucuresti, Str. Constantin Istrati, Nr. 41-45, Sect. 5, Tel: 021.337.22.33, Program : 08.30 - 17.30
Bucuresti, Str. Albac, Nr. 21 B, Sect. 1 ; Tel : 021.230.22.33, Program:08.30-17.30

CARPATICA - (lista completa orase - click aici)
deschidere dosare dauna pentru Bucuresti: Tel. 021 420 02 70, Soseaua Alexandriei, Nr. 164

ASTRA  - (lista completa orase - click aici)
pentru Bucuresti, Str. Armeneasca nr 3, sector 2, 0750990500, 0750990515

EUROINS  - (lista completa orase - click aici)
pentru Bucuresti, STR. VALEA LUNGA NR. 47, SECT. 6, 0736645358, S&M AUTO
pentru Bucuresti, BD. BIRUINTEI NR. 69-71, PANTELIMON, 0736395506, DAMAR
Sos. Bucuresti Nord, nr. 10, Global City Business Park, Cladirea O21, parter, com. Voluntari, jud. Ilfov; 021 317 07 41; 021 317 07 42; daune.bucuresti@euroins.ro  

ASIROM(lista completa centre constatari)
Call Center daune: 021-9599 (tarif normal in Romtelecom)
centru daune: Str. Ion Ghica Nr. 7; Tel: 0213 12 87 45 Fax: 0213 12 87 46
(ATENTIE!!! Exista centru de daune in fiecare sector - CLICK AICI)

OMNIASIG(lista completa orase - click aici) tel: 021.9669 - NON STOP
pentru constatare Bucuresti: Calea GRIVITEI, NR. 355 - 357, Hala, Sect. 1 (vezi harta)
Tel: 021.9669; Fax: 021.60.11.565; Program: 09:00 - 17:00

ALIANZ TIRIAC - (lista completa orase - click aici)
constatare Bucuresti DAB AUTO: Str. Cornul Luncii nr. 2 - 4 , sector 3 , Bucuresti
Tel: 021/346.46.14; 021/346.46.20: Program: L-V 09:00 - 16:00 si Samb 09.00 - 14.00
(ATENTIE!!! intrati pe site, pentru ca sunt foarte multe locatii de constatare (click aici)

Centrul de Daune: Tel: 021.20.19.180 (1) (apelabil din reteaua Romtelecom)
*21.20.19.18 (apelabil din reteaua Orange)
Program: de luni pana vineri, intre orele 8:00 si 20:00 

GENERALI  - (lista completa orase - click aici)
pentru constatare Bucuresti, Calea Plevnei nr 53, sector 1, Tel: (021)311.50.61, (021)307.82.95 sau (021)307.83.61, Fax: (021)311.50.60; Program: Luni - Joi: 09.00 - 17.00; Vineri: 08.00 - 16.00
CITY INSURANCE  - (lista completa orase - click aici)
pentruu constatate Bucuresti:
DAB AUTO, Str. Cornu Luncii, Nr. 2-4, Sector 3, 021/344.04.42, luni – vineri : 08.30 – 16.30
NORD AUTO, Str. Izbiceni, Nr. 102, Sector 1, 0749.000.100; 0769.10.22.10, luni – joi : 12.00 – 20.00 ; vineri 08.00 – 17.00
pentru Bucuresti, contact daune: VALENTIN UNGUREANU - 021.230.63.43 valentin.ungureanu@cityinsurance.ro





1. PROGRAM DE CONSTATARI SI LOCATIE
2. DOCUMENTE NECESARE PT.DESCHIDEREA UNUI DOSAR DE DAUNA.
– copie polita CASCO sau RCA
– copie talon
– imputernicirede la firma (daca autovehiculul este inmatriculat pe pers juridica)
– copie carte de identitate
– copie permis conducere
– constatare amiabila completata sau act de la politie.
ESTE OBLIGATORIE PREZENTAREA DOCUMENTELOR IN ORIGINAL.
3. PRELUAREA DAUNEI
– prezentarea unitatii reparatoare
– evaluarea daunei si estimarea timpului de executie
– preluarea autoturismului avariat de catre reprezentantul service-ulu (poze auto,documente necesare,date identificare client pt.facturare si contact)
4. IN CAZUL IN CARE DAUNA ESTE NEDEPLASABILA SE TRANSPORTA
AUTO AVARIAT GRATUIT LA UNITATEA REPARATOARE.
5. CLIENTUL PRIMESTE INFORMATII DESPRE STADIUL LUCRARILOR SI POZE PE MAIL, IN ORICE MOMENT IN CARE ACESTA LE SOLICITA. (pozele vor arata stadiul in care se afla lucrarea)
6. FINALIZAREA REPARATIEI.
– se transporta la cerere autoturismul reparat la sediul sau domiciliul clientului la data si ora stabilita cu acesta.
– se prezinta lucrarea, se intocmesc documentele de predare care se vor confirma de client prin semnatura. (deviz de reparatie, factura, cerere despagubire )
7. PREDAREA AUTOTURISMULUI
– curat interior – exterior si se fac pozea auto reparat.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu